4.9.08

Troja som apportør

Lagkampen nærmer seg med stormskritt, og en og annen trening har det blitt i det siste:-) Forhåpningene til egen innsats har aldri vært spesielt høye og de siste dagers trening har ikke bidratt til å høyne dem:-( Troja er ganske så ufokusert, og jeg skjønner ikke helt hva som skjer. De siste apporteringene har vært som små skuespill og jeg tror følgende tankevirksomhet foregår i hodet;
- "Ok, mor vil at jeg skal sitte her, og jeg skjønner godt at noe skal skje!"
- "Kan rykke litt i kroppen, slik at morsan tror jeg knaller?"
- "Der fikk jeg beskjed, å springe fort er kjempemorsomt!
- "Hm, sikker på at jeg så at den landa her! Må ta meg god tid og se meg nøye rundt"
- "Nei, finner den ikke..Men hun der bak forventer at jeg skal komme inn med noe, så jeg må vel skru på nesa da.."
- "Egentlig så var det mange hæslige lukter her, og spesielt i det lynget der! Jeg nekter å tråkke oppi der altså, må gå rundt"
- "Der ligger den ja, men denne har flere sikla på ser jeg, så det bare såvidt jeg orker å bite over.."
- "Jada, hører fløyta - kommer så fort jeg kan, hvis jeg ikke mister den et par ganger på vei inn da!"

Vel, vel - i helga stiller vi til start i lagkamp på Elverum i "Trøndertrollene"

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha!!! Jeg ler meg IHJEEEL!!! Fantastisk beskrivelse av prinsessa vår i arbeid! Herlige lille frøkna med typiske "tollernykker"!