17.8.08

Hyttetur med Emil




Troja har hatt gleden av å dele hus og hytte med Emil de siste dagene. Avkommet skulle besøkes i Tyskland, og pappaen fikk anledning til å dra på damebesøk:-) Emil ankom onsdag, og Live har vært hundepasser på dagtid. I helga har vi vært på hytta, og der har Emil og Troja vært høyt og lavt + til vanns! Emil har deltatt med liv og lyst både i turgåing, lek med Troja, stjeling av oppstabla ved, blåbærspising mm. Mye kosing har det også blitt på "storegutt" (helgas kjælenavn). Troja har vist frem området, men har i tillegg vært litt sjalu, når hun mener det har blitt vel mye kos og godord til Emil. Mye springing rundt hytta har det blitt - og er ikke overraska over at Troja fant favorittplassen og slukna tvert da vi kom hjem for litt siden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia, snuppa mi!

Tusen takk for ei herlig helg på hytta di!!
For første gang i mitt liv gidda jeg ikke stå opp i dag når mutter`n begynte å styre med sitt..;) Så da kan jeg visst bli sliten jeg også.

Vi lekes ved neste treningsøkt!

Slafs fra Emil *smask*

Anonym sa...

Oj, nå ble jeg ganske så sjalu Trojasnuppa mi! Enn at du har delt så mange dager med Emilgutten og ikke meg. Stor, våt nesenuss fra Rivalgutten