12.2.07

Rotete treningsøkt

Etter å ha sluppet av mann og barn på treningsstudio, dro jeg og Troja til mandagstrening på Rotvoll med Nidaros BHK. Hadde ikke lagt noen plan, og det er dumt, for det ble en rotete økt, og ikke særlig høy kvalitet. Tenkte først på å trene ro og bli, og begynte med det. Etterhvert gikk vi over til å trene utgangsstilling. Den begynner å sitte, men jeg har problemer med å få henne til å sitte rolig i den posisjonen. Trente deretter fri ved fot, med leke liggende klar. Da er innsatsen på topp, og vi hadde god kontakt både under marsj og vendinger. Kanskje litt for ivrig, Troja danser av og til ivei, og løfter labbene litt for høyt. Trente litt innkalling til slutt. Ikke så mange hunder der i kveld, men tre Tollere da... Ellers så ser jeg at for å gli skikkelig inn i miljøet er jeg nødt til å anskaffe meg en sånn :-)

Ingen kommentarer: