29.1.07

Vom og hundemat

Etter det verste kaos i trafikken jeg har opplevd på lenge, kom jeg ikke hjem før kl 18 i kveld. Med middagslaging og diverse andre gjøremål foran meg, måtte jeg bare skippe treninga på Asko. På den minst velvalgte dagen av alle, var jeg innom Troll for å hamstre "pølser" fra Vom og hundemat. For å oppsummere det å fore med vom kan jeg si; høy smakelighet og lite dritt. Troja liker det veldig godt, og når Hills sekken er tom går jeg over til Troll tørrfor som supplement. Troja var med på butikken, for vi skulle kjøpe sele. Butikken og lageret var en meget populær plass! Hun fikk lov til å utforske over alt og var spesielt interessert i kassene som var pakket til Lars Monsens deltagelse i Femundsløpet :-) Sele ble kjøpt - bilde kommer senere. Ellers har vi hatt nytt lavinesøk i kveld. Synd det tar så innmari lang tid å grave hull! I kveld gjorde vi oss ennå mer flid med å tette igjen og kamuflere åpningen, men Troja gjorde kort prosess.

Ingen kommentarer: