18.12.06

Stå eller vent?

Innimellom pepperkakehuspynting, sølvpuss og julekortlaging ble det tid til en liten treningsøkt på skoleplassen i kveld. Snøen er en utfordring i forhold til å holde på konsentrasjonen, men vi "varma opp" med litt sitt, ligg, stå. Deretter kjørte vi to økter gå fot, som ikke var mer enn akkurat godkjent. Å skjønne hva jeg mener når jeg sier "stå" har vært vanskelig for Troja. Med en gang jeg sier S tror hun det er sitt jeg mener, og smeller rompa i bakken. På en av kurskveldene prøvde jeg med "vent" i stedet, fordi jeg har lært henne det begrepet når hun springer med langline i skogen. "Vent" ser ut til å fungere mye bedre og i kveld kjørte vi to økter med stå. Da ble jeg så optimistisk at jeg prøvde stå og bli - og første gangen sto hun som en gud, mens jeg gikk 5 skritt unna. Andre gangen snudde hun baken til og rusla bort til snøklump som så ut til å lukte veldig godt.... Tålmodighet!!!

Ingen kommentarer: