30.12.06

Bjorli



Vi ble invitert på hyttetur i romjula og nyttårshelga, og her på Bjorli er det endelig litt vinterstemning å oppdrive! Skitrekket går hver dag, og der har mann og barn kosa seg. Jeg har prøvd bortoverski, men stort sett gått tur på beina. I går var jeg på en fantastisk fin tur ved Rånåkollen, og der traff vi et sunnmørspar med en nydelig Kleiner Münsterländer tispe på 2 år som hette Sara. Troja synest det var strålende med selskap på turen! Ellers har trening stort sett består av rotrening, og med hytta fullt av folk (15 på det meste!) er det ganske imponerende hvordan Troja roer helt ned og slapper av.
Bildene er av utsikten fra der vi rasta, og Troja og Sara på musejakt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser jo nesten ut som dere har begynnt med lavinehundtrening ;-)

Awatheas Troja. sa...

Ja, når du sier det får jeg også de assosiasjonene. Troja måtte ha på seg vesten (som hun egentlig hater) fordi jeg var så redd for at hun skulle bli tatt for å være en rev - og bli skutt av en jeger. Hysterisk av meg, men du kan aldri vite med de bønda vet du...