27.11.07

Etter mye datatrøbbel, love-weekend i Berlin (:-)) og generell travelhet...hadde jeg nesten glemt passordet mitt til bloggen! Men nå er jeg på nett igjen:-) Mye har skjedd siden sist, det mest begivenhetsrike på hundefronten har vært tollerturen til Duved. Om det har bl.a. Elisabeth skrevet utmerket, og jeg kan bare slutte meg til alt: takke Jannike for vertskapet, Geir for skyssen,gratulere Emil, Rival og spesielt Nina Ricci med utstillingsresultatene og takke alle for en koselig helg! For første gang har jeg laget et webalbum og det kan dere kikke på her. Ellers har det vært mer trim enn trening de siste ukene, snøen har kommet og akkurat nå er skogen fantastisk vakker! Vi har gått lange turer og Troja har kosa seg skikkelig med høye sprett i dyp snø.
I kveld har vi imidlertid hatt ei økt for å analysere treningsiver og nivå. Nå skal vi nemlig trene lydighet fremover sammen med TTT; Trøndertollernes Team Trondheim. Kanskje blir det klasse 1 til våren? På Sverresborg skole, med en gjeng skrålende tenåringsgutter rett i nærheten trente vi kontakt, fri ved fot, lineføring, innkalling fra sitt, bli og stå under marsj. Det sistnevnte har vi trøbbel med så der skal det bli kjekt med ekspertråd :-) Men utover det virka Troja ganske fokusert og treningsvillig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er!

Tror att det är fler än jag som glädjer mig till att starta upp kursen nu! Härligt!

Kan du se om du fortfarande får upp reklam när du går in på vår sida? Hoppas det är i ordning nu. Tack för att du gjorde mig uppmärksam på det :-)

Kram
Johanna

PS HÄRLIGA bilder! Tar gärna de på Jing om jag får. Och så ser jag väldigt fram mot nästa Retrievernytt!