24.9.07

Texas på Horg

I kveld var tollergjengen samlet for å trene på Horg. Passivitetstrening og skyting sto på programmet. Jeg var veldig usikker på hvordan Troja ville reagere på skudd, så på forhånd hadde jeg snakket med de andre for å få gode råd. I tillegg hadde jeg forberedt meg ved å lese denne artikkelen. Etter å ha lagt ut godbiter på to områder langt fra hverandre stilte Wenche og Alfred og jeg og Troja oss opp klar til godbitsøk. "Gunwoman" Elisabeth sto i midten med 6mm'ern klar. Ved første skudd kikka Troja opp fra søket og så seg omkring, men begynte med nytt søk med en gang. Akkurat det samme gjentok seg ved det andre skuddet. Så gjelder det å slutte mens leken er god! Fornøyd med reaksjonen trente vi videre; Emil og Troja på passivitet, Alfred på dirigering, og så ble det mere skyting under Remus sitt godbitsøk. Da lå Troja i bilen med radioen på fullt :-) Flotte omgivelser for hundetrening på Horg - og så var det fønvind og sol!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dæggern! Enn å bli omtalt som "Gunwoman"..! He-he
Gøy var det i allefall!